god fortsättning!

... och dessförinnan god jul ;)

Som ni säkert märkt av har jag inte hunnit med att prioritera något bloggande. Som vanligt har jag varit ute i sista minuten med allt... Sista julisarna inköptes sent den 23:e och vi var lååångt ifrån färdiga med maten kl 11 på julafton då Malin och Henke dök upp, precis som vi planerat... Lunch och julklappsutdelning innan Malin o Henke körde vidare till henkes föräldrar för att fira kvällen med dem.
Kvar hemma blev Jakob, Elin, Raoul och jag. Trötta som få redan vid 19-tiden. . Jakob blev hämtad av Peter och sedan firade de natten i Åkersberga. Jag slumrade i soffan tidigt.
Mamma o pappa kom från Borlänge på Juldagen och är i skrivande stund fortfarande kvar.
Till middag på juldagen kom även Malin och Henke.

Mamma och pappa är kvar och mamma håller just nu på att få en lektion i Facebook av Elin :)
Tidigare idag hjälpte jag mamma med en ny header till bloggen. Mycket datorlektioner idag ...

Varre har fått vila länge nu. Men med den kyla som varit och tidsbrist i kombination med bristande ork har jag levt efter mottot att "det är bättre att vara omsorgsfullt overksam än att arbeta slarvigt"
Tänkte att nu när julen är över, för det är den ju nu, ska jag ta tag i träning igen. Dessvärre är vår "dragbil" fortfarande ur funktion så några tripper till ridhus lär ju inte hända. Men med mildare väder kan vi ju alltid träna på vägarna i Rydbo.


Kommentarer
Postat av: Vonne

När vi red ut i går var det riktigt skönt, -5 grader ganska lagom. Frös lite om tårna bara eftersom vi skrittade ganska mycket, men det var härligt!! Kanon underlag att rida på ;)

2010-12-27 @ 10:16:48
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara L

God fortsättning och en bamsekram till dig och Varre!

2010-12-27 @ 13:42:32
URL: http://saralunds.blogg.se/
Postat av: Gun-Britt & Leif

Inger och Lennart svängde in och fikade innan de fortsatte hemåt. Berättade att Jacob fått arbete som svetsare det var väl en riktig julklapp!! GRATTIS till honom från oss!! Kram från Gun-Britt & Leif

2010-12-27 @ 15:24:29
Postat av: Sara

Nu skulle jag kunna tänka mig att kasta ut den barrande granen, julen är ju över, bara nyår kvar... Vad händer hos Er då?



Kram Från Sara

2010-12-29 @ 10:11:23
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0