idag

Morgonfodring och utsläpp... Snabbt och lätt. Vi har så duktiga pållar som uppför sig exemplariskt med täcken och utgång. Väntar på sin tur. Lugnt och sakta mak till hagen. För att väl släppas i hagen rusa fram och tjinga en egen hög med mat.
Fixade allt som behövdes fixas till Varre och sedan grundmålade jag skåpsdörrarna i "vår" länga, mer orkade jag inte. Har lite ont i högerhanden nu men det går nog över :)
 






Senare idag blir det lite luciafirande på Nibble... Närmare bestämt kl 15... Då blir det fika (givetvis), kadrilj, och lekar till häst och med häst. Loi ska visa sitt kürprogram bla... Hoppas att det dyker upp många medlemmar både nya och gamla...


Idag fyller Vonnes Thommy år... Grattis på födelsedagen!


(nyår 2009)

... och min gamla barndomskamrat Lucia fyller år idag Grattis på födelsedagen! :)
Idag blir hon lika gammal som jag ...


(bilden snodd från FB ;O )

Kommentarer
Postat av: Susanne P

Det låter som en bra dag!

Oj, ser att du åkt av vägen! Är inte vägarna tillräckligt breda hos er?! ;D

Kram

2010-12-11 @ 19:10:03
URL: http://www.susannep.blogspot.com
Postat av: Thommy

Tackar! Snygg bild :)

2010-12-12 @ 09:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0