söndag, måndag o tisdag?

Näää... Nu har det hänt igen...Ingenting bloggat på några dagar :O

Söndag tillägnades ett morgonutsläpp och fix  med trix för pållan. Sedan åkte jag till Victoria för att reda ut bokföringen för klubben. Det gickåt närmare 5 timmar innan vi var klara. Men då hade vi blivit serverade fika, lunch och fika igen. Det var riktigt trevligt att sitta med "böckerna" med Vckan.

Måndag... Hmmm... Jobbade förståss--- Tog in hästar, red, åkte hem, åt lite och sedan stupade jag i säng...

Tisdag... dvs igår, blev en super trevlig kväll på Stora Skuggans wärdshus tillsammans med drygt 30personer i WFRK. Åt givetvis tokmycket sill (det var verkligen ett gigantiskt sillbord) så jag fick inte ner så mycket annat. Först hade vi ett litet styrelsemöte, där vi gick igenom mitt och Victorias arbete med ekonomin och sedan lite lätt tävlingsplanering. Snabbt möte för en gångs skull.
Trassligt att ta sig till stora skuggan med kommunala medel bara. Ålaneringen var ju buss 40, men det visade sig att den inte går så ofta att jag kunde vara på plats kl 17...Antingen straxt efter 16 eller närmare 18 och för Elin att åka med Roslagsbanan och buss var det ungefär lika illa. Jag åkte hem, tankade bilen, hämtade Elin och tog bilen in. Jag gick 15.50 från jobbet och var på stora skuggan 17.06...Rätt bra jobbat va :)

En trevlig kväll grusades av ett mail, som gjorde att jag gick i totalspinn... Men go & rar ;O som jag är, kommer jag bara att le och låtsas som om det aldrig kommit... Ett medvetet val tillsvidare, jag orkar inte öda energi på att bli osams med folk just nu. Men jag planerar noga för hur jag taktiskt ska bära mig åt för att bli kvitt obehaget...
Nu måste jag väcka Elin och sedan bege mig till kontoret.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Sara

Jobbigt det blir när man måste vara lite diplomatisk, bättre att få häva ur sig PRECIS som man känner. Men om jag känner dig rätt så blir det ett synnerligen diplomatisk svar och en tillrättavisning med snygg sorti, du kan väl meddela hur det går?? ;)



2010-12-08 @ 09:47:18
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Vonne

Denna människa kan verkligen konsten att ta energi!

Ser inte fram emot denna diskution som vi kommer att tvingas ta...suck! Julefrid...

2010-12-08 @ 11:25:02
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Anna

Sill...gillar du sill kan jag tipsa om att göra egen citronsill. Galet gott! Och galet enkelt!

2010-12-08 @ 20:37:06
URL: http://equipage.se/annas_blogg_sida1.html
Postat av: Eva

Oj då, nu undrar man ju vad det var för mail du fick... Från någon som hade en dålig dag kanske?

2010-12-08 @ 21:57:01
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0