Antiklimax

 Här går jag och laddar och laddar. Väntar och väntar på att startlistorna ska komma ut.
När väl detta sker ser jag till min (och även Annikas) stora förtvivlan att vi kommer inte att kräkas ihop för jag är nämligen bortlottad :(
Min första lokala start och jag är bortlottad. Det känns verkligen lite snöpligt måste jag säga.
Även om det är preliminära startlistor ända till på lördag och vad som helst kan hända, så har jag nu ställt in mig på att inte tävla i helgen. Nu skulle det bli enormt jobbigt att ställa om om det mot all förmodan skulle bli tävla av för min del. Jag har inte den rutinen att kunna ställa om igen på mindre än ett dygn.



Nåja ... Mitt i denna besvikelse satt jag igår och anmälde till Vällingby istället och en månad till att förbereda oss på är väl inte helt att förakta ...

 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Men åh vad tråkigt....snacka om antiklimax!

2010-02-23 @ 09:09:18
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Eva

Men hallå, vad betyder det där? Hur kan man lotta bort dressyren? Var ni för få anmälda eller?

2010-02-23 @ 12:37:42
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Sara

F-n vad trist när man laddat upp sig nästan till självlysande...Men så är det väl i storstan, här nere är det sällan ngn blir bortlottad...



Satsa på vällingby du och hoppas på bättre tur, kram

2010-02-24 @ 12:00:09
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Anna

...Svarar Sara... Näää... för alla Flenbygdens Ryttare ska ju tävla i Stockholm (läs södertälje)... Har ni inga tävlingar i Södermanland???? ;) :D

2010-02-24 @ 14:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0