♥ Freeeedaaaag!! :)

Finns det en skönare känsla när man är fullkomligt färdig än att veta att "jag är ledig i morgon"???
Veckan har rusat vansinnigt fort och jag har förvisso lite gran kvar innan jag kan säga att jag i hamn med veckans arbete. Men jag är på god väg... Det känns trots allt lite mer optimistiskt idag än i går kväll.

Läste igenom mina inlägg i en av mina extremt korta kaffepauser... Det är verkligen DÅLIGT med bilduppdateringar ... Bara en massa tråkig text.. Är det någon som över huvudtaget orkar ta igenom det jag skriver? Nåja, kanske kan få till det med bilder i helgen... Kanske ett par bilder på Syster-ysters pållar om inte annat :). Vi ska åka ner och hämta en kärra med hö som Manne lyckades förhandla fram åt mig. Hyra lasbil tycker Raoul blir för dyrt för först ska man betala för att  hyra den, sedan kostar det per antal körda mil och naturligtvis bensin. Det blir enl hans uträkningar billigare att åka och hämta hö med egen bil och släp även om man måste åka 3 ggr... Varför är det så dyrt med lastbilshyra??? Nackdelen är ju att det tar då 2 timmar till Flen och 2 timmar hem och sedan gånga det 3 vändor... well, well...

Åter till arbete... snart är det ju lunch :)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0