glömsk...

Gud så irriterande... Hade planen inställd på att vara på jobbet kl 7. Har massor att göra och måste gå tidigt för att ta in hästarna.... Men vad ligger då kvar på jobbet? JO, nycklarna till jobbet förståss...  Hade inte en tanke på nycklarna förrän jag hade dragit på mig stövlarna och satt på mig jackan. Nåja, jag får ju ett par minuter med uppdatering istället :)

Trotsade mitt revben och red. Men det kändes inte så farligt. Det kändes mindre att sitta ner och arbeta Varre i trav än att rida lätt, det är mysko. Men det har väl med magmuskulturen att göra gissar jag.
Red inte så länge till Fågelnäs och vände. Ett par vänstergalopper och ett par högergalopper, öppnor och lite skänkelvikning i trav, det var vad vi hann med på den korta rundan.
Det är rätt skönt att rida ensam ibland. Man behöver inte anspassa sin ridning efter andra och jag har en häst som lyssnar bättre på mig.

Idag är det Rebeccaträning kl 19.30. Känner mig sådär laddad med tanke på mitt revben, men det ska nog gå bra. Nu ska jag börja bege mig till jobbet.

CU ♥

Kommentarer
Postat av: p,

är du fortfrande inte bra i revbenet än? va de av eller? :o

kram!

2010-02-17 @ 23:22:44
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: p,

sv: de va ju inte speciellt smart, anna. du får helt enkelt börja använda säkerhetsväst. (;

kram!

2010-02-18 @ 20:55:55
URL: http://paullinas.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar... Ja Paullina... det är nog ingen dum idé ;) Det är bara att inse... Man är inte 20 längre :)

/A

2010-02-19 @ 10:58:35
Postat av: Sara

Det är nog lika bra att "rävbenet" får vila fram till nästa helg då du ska tävla, kasta hö kan vi göra nån annan gång. Ha nu en trevlig helg. Kramen!

2010-02-19 @ 12:01:44
Postat av: mamma

Hejsan!!

Är nu hos Rigmor,kommer ej in på min blogg här,därför så hejdå på din sida.Kram vi hörs senare.

2010-02-19 @ 16:05:38
Postat av: Anna

... Okiii mamsi :) Hoppas att resan blir lugn. Hälsa alla! Pöss!

2010-02-19 @ 16:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0