I dag...

Fick jag och Emellie sällskap av Vonne på ridturen. Vonne fick låna Sandras Pepci. Det var hemskt länge sedan som jag red med Vonne och jag har verkligen saknat hennes sällskap. Doris blev halt veckan innan jul och har sedan dess inte ridits pga av det. Vonne tog Doris till vetten för precis en vecka sedan och behandlade henne. Vi hoppas att hon snart är värsta piggelinen ialla benen och kan hänga med på ridturerna igen.

Som omväxling denna vinter så har det snöat idag... Ovädret kommer precis lagom så att jag ska pulsa genom hög och blöt snö -igen, då jag ska släppa ut pållarna i morgon bitti... Samma visa förra veckan och då kom det såna mängder att jag hade nysnö upp till knäna då jag pulsade upp till hagarna.

Nu tänkte jag lägga mig och plugga lite dressyrprogram innan jag somnar. Behöver skönhetssömnen mina vänner... Ska ju upp innan tuppen vaknat i morgon.

Sov Gott!


Kommentarer
Postat av: Vonne

Ja det var sååååå härligt att få hänga med ut, somnade med ett leende ;)

2010-02-04 @ 07:30:01
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Tömmade Q-S i går och det gick verkligen jättebra! Gick en sväng efter vägen och han tittade på omgivningen med nyfikenhet och hade inga betänkligheter att hans kompisar stod kvar i hagen och ropade på han... Idag ska jag rida... Updaterar senare om hur det gick...kramen!

2010-02-05 @ 11:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0