Trötter...

Skulle ha sovmorgon, men kan inte sova. Har massor av tankar som flyger genom skallen.

Denna helg har mamma och pappa varit hos oss.
Jag har hjälpt henne med att komma igång med bloggandet inför sin 3 veckor långa resa till Kenya tillsammans med sin syster.
 Min kusin och hans fru är i Kenya för att adoptera ett barn. En bestämmelse som landet har vid adoption är att man måste bo kvar i landet i några månader.

Tanken är iaf att mamma ska använda bloggen för att skriva om sin resa och lägga upp massvis av bilder. Så det har vi fokuserat på. Allt mellan Elin och mina stallvistelser och våldgästning hemma hos Malin och Svante. Vi har varit lite nyfikna på Malins lilla igelkottsfröken som fick namnet Peppar. 
Peppar var verkligen jättesöt. Men hon låg bara och sov. och var skapligt irriterad över att inte få vara lämnad ifred. Tog några bilder, men de blev verkligen inte bra... Bara en massa piggar :) Ska man ta bilder på igelkottsfröken får det bli efter mörkrets inbrott då hon tassar runt i lägenheten. Ja, vi får se om Elin kan få med sig några bra bilder som jag kan få visa här.

Nu är även Raoul vaken och håller på att plocka ur diskmaskinen. Jag ska nog hjälp till :)

 


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Vinn smycken från dyra Tiffany & Co. på bloggen!

Gillar du Hästar? - Då har jag bloggen för dig!

Min blogg är Sveriges tredje största hästblogg! Så kika gärna in, du kanske också gillar den som många andra hästtjejer runt om i världen!

2010-02-07 @ 10:32:29
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag fick en ganska bra bild på "nåldynan" förlåt

igelkotten.Tack för en mycket trevlig helg.

Kram,Kram

2010-02-07 @ 20:38:02
Postat av: Bo Grahn

Jag tycker att internationella adoptioner

är mycket tveksamt ur etisk synpunkt.

2010-02-10 @ 22:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0