Gott Nytt År!


Hade en jättetrevlig Nyårsafton tillsammans med goda vänner. God mat och dryck serverades.
Fyrverkerier och skumpa på 12slaget... och plötsligt var kl 03.30 :)... Vad händer med klockan efter 00? Nåt magiskt med tiden är det nog iaf.

Jag har för länge sedan bestämt mig för att inte avlägga några nyårslöften, jag vill kunna hålla det jag lovar. Det enda jag faktiskt kan lova är att jag även fortsättningsvis alltid ska försöka göra mitt bästa oavsett vad jag företar mig...

I år ska jag lösa tävlingslicens och rida LB, min plan är att rida på godkända poäng. Med det vill jag säga att det finns lite att arbeta med under våren ;) Kan jag bara komma över den där känslan av att vilja kräkas då jag får startsignal så kan det kanske gå vägen... Varre kan nog, det är mig det hänger på :)

Gott Nytt År!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0