Många minusgrader

Fy vad kallt! Var i stallet för att fodra och släppa ut pållarna kl 06. Termometern i bilen visade på -17,5... Fy katten vad kallt... Ska alldeles om en liten stund ta mig till jobbet. Men först ska jag dricka ur mit kaffe. Förhoppningsvis tinar blodet upp en aning av det. Raoul har gjort en mysig brasa och hundarna har tagit första parkett framför den.

Idag är det trettonde dags afton... Det innebär att jag jobbar till kl 13. Det känns underbart! 15.30 är det lektion för Rebecca. Det känns som om det var evigheter sedan jag red för henne...  vid närmare eftertanke så var det ju faktiskt förra året ;)

Nej, nu ska jag lägga på ansiktet och kamma mig :)
CU ♥

Kommentarer
Postat av: Eva

Oj, var det så kallt hos dig idag!?

Ärligt talat, jag kollade inte på termometern idag när jag gick till jobbet. Men det var svinkallt! Trodde rumpa och lår skulle frysa sönder....

2010-01-05 @ 14:10:04
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0