Solokvist...

... fast inte helt och hållet. Elin o Jakob är ju hemma. Igår em körde jag jag Raoul till Arlanda. Det är dags för en av hans Sydafrikaresor igen. Hundarna går och vankar, tror nästan at dom letar efter husse. Jag har sovit extremt illa inatt.

Äter just nu frukost innan Elin och jag ska ta en morgonprommis med hundarna.

Dagen vet jag inte riktigt hur jag ska få ihop. Jobbar till 17, Elin har intaget och kl 18.20 ska hon ta sitt egna gröna kort som krävs för att få tävla. Kl 20 ska jag vara framriden och klar (på samma ställe där Elin går kursen). Då är det Rebeccaträning. Idag står det "galoppträning" på schemat, ökningar och 15m volter... Allt inför den lokala tävlingsdebuten. Man måste vara galen som ska göra detta då man passerat 41 :)
Nu måste jag sätta lite fart.

 


Kommentarer
Postat av: Syster -Yster

Klart att man ska hitta på nya saker när man är 41... när ska du annars göra det? vid 81? då kan det vara för sent... Puss, Sara



PÅ fredag är det dags...Nu kommer hästarna hem!!

2010-01-26 @ 11:56:10
Postat av: Eva

Hur gick gårdagen? Lät som det var full rulle :-)

Här har det också varit mycket och den här kvällen är också fullbokad. Puh... längtar till helgen.

En Sydafrika-resa vore inte helt fel nu när mer snö är på väg...

2010-01-27 @ 08:08:57
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Eva igen :-)

Gomiddag! Tänkte kika in och läsa lite hos dig innan jag gick på lunch. Men, det var inget nytt här... Nåja, hoppas du har det bra iallafall. Trots detta evinnerliga snöande.

Kram,

Eva

2010-01-28 @ 12:34:03
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0