Besiktning av trailer

Jaha... Då var dagen "D" här. Alltid lika spännande, tycker Ni inte?

Släppte ut pållarna och Raoul åkte med för att justera det sista med baklyset på trailern. Han fick det att fungera!!! Jihooo... Annat hade jag iofs inte väntat mig ;)
MEN vad upptäcker han?Jo, ett trasigt bakljus på "traktorn", på SIN bil (läs MIN dragbil) Tyvärr var det inte bara att byta lampan. Det är något annat knas som han inte blir riktigt klok på. Dragbilen ska besiktas i morgon, MIN trailer ska besiktas i Märsta om ca 1timme... Det vill sig inte riktigt. Nåja, besikta släpet utan bakljus på dragbilen får lov att gå, vad ska man göra?

Kommentarer
Postat av: Sara

Åh hur gick det??

2010-05-27 @ 17:56:41
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Susanne P

Ja, dessa bilar...de ska alltid krångla!

Hoppas att det gick bra!

Kram

2010-05-27 @ 23:05:15
URL: http://www.susannep.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0