Attans!

Tycker synd om min Herr son idag... Uppköringen gick inte denna gång heller :(
Nya friska tag även om han tappade sugen.

Snöar gör det... Vansinnigt dessutom! Jag som straxt ska lämna tillbaka hyrbilen och ta bussen till stallet. Måste leta rätt på mina curlingkängor... Hoppas att de står i tvättstugan... En mössa måste jag hitta rätt på också och kanske ett par varmare vantar? Jösses, vilket projekt, bara för att man är hänvisad till buss och promenader. Man är ju så ruskigt van att bara sätta sig i bilen och inte behöva tänka på vilket väder det är ute (klädmässigt iaf). Tävling i helgen och det ska tydligen bli mer snö? och i min bil (den blå faran) har jag min lilla garagedomkaft, som jag behöver om jag ska byta däck på trailern.
Hoppas att jag kan få besked om vad det är för knas på bilen och vad de behöver göra med den och framförallt NÄR...

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var tråkigt,att framkörningen inte gick vägen den här gången,hans humöret sjunker förstår jag.Då hjälpte inte mina tummar.Krama om mitt barnbarn,han behöver det.

Puss,Puss

2010-11-09 @ 14:16:49
URL: http://frusundstroms blogg.se
Postat av: Sara

Det är bra att veta var man har sina pinaler ibland... :D



Förstår att han tappade sugen, ge han en kram från mig.



2010-11-09 @ 19:32:56
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0