förberedelser....

inför WOW cup i Vattenluna i morgon - oj, ursäkta, jag menar ju Vallentuna...

Lyxfällan är temat och Elin ska hoppa 90cm.

WOW är en cup främst mellan Vallentunastallen eller med anknytning till... Ja osv. ...

Det är laghoppning och vaje lag ska ha 5 ekipage som hoppar 80, 90,100, 110 och 120cm (ett ekipage per höjd) och de 4 bästa ritterna är de som räknas...
Emellie Linneusson ska vara med på Kopia och de ska hoppa 110cm, Emilie Brinkeback ska hoppa sin Victor på 120cm. Laget består ytterligare av Emma Svederus på Cabaré och Martina Sonntag på Immo å så min Elin på Gulliver.
Starlistor hittar du «här»
Kostymeriingen är hyggligt klar... Det¨får bli det det blir... Det var först  igår som jag fick reda på att temat verkligen skulle bli Lyxfällan... Lite svårt att göra bra kostymer på temat men jag har gjort det jag kan med de medel jag har... Bilder kommer i morgon ;)
Reveljen ljuder 07.30. Banbygge kl 10 och första start kl 11 i morgon. Innan dess ska hästarna ut...
Nattis!:*

Jo! Liiite till...

Förra  årets och årets dessför innan, kändishoppare från Globen kommer att delta och även årets... Jag har förstått att de ser denna cup som en prövning inför Globen horseshow... Ska bli enormt spännade att se om Musse har förbättrat sin teknik sedan förra året, och om "SnyggMatte" har vågar sig upp på högre höjder ;O
Så håll ögonen öppna för Kändislaget, Globenlaget, Stjärnlaget (där namn i skrivande stund saknas) och naturligtvis Lyxfällan ;)... Kom o kolla vetja :)

Nu är det Nattis! ;)

Kommentarer
Postat av: Vonne

Låter som en kul tillställning! :)

2010-11-22 @ 11:27:32
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Anna

Kul! Hur gick det?!

2010-11-22 @ 18:06:51
URL: http://equipage.se/annas_blogg_sida1.html
Postat av: Anna

2010-11-22 @ 18:07:12
URL: http://equipage.se/annas_blogg_sida1.html
Postat av: Daniel

spännande, låter sköj!!!

2010-11-22 @ 23:35:50
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0