inför Blåkulla (imorgon)

« ‹Här› » finns ett ryttar meddelande att läsa...


Förklassen startar kl 9... En LB1 tar ca 4,5min att rida. Om jag räknar att de hinner med 7 ekipage/tim (räknar med adm.tid) så tar förklassen ca 3,5 tim. då har jag inte räknat med någon paus...Rimligen borde lagklassen starta omkring kl 12.30-13.00. Jag tror att vi behöver starta ca kl 11.00 hemifrån, det kan väl iunte tamer än en timme med trailer??

Tävlingen uppdateras Online efter varje ryttare vilket ökar möjligheten att följa med SMS.
gör så här...





 Då du gjort steg 2 (dvs klickat på den ryttare du vill följa) blir det en pytteliten text längst ned på sidan där du ska bestämma om det är ryttaren eller hästen du vill följa resultatet för...
Ja, just det... kalaset kostar ju givetivis en liten slant...

5st SMS = 15kr
10 SMS = 30kr
20 SMS = 50kr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0