Kallt om fötterna...

Ja, det är kallt på golvet hemma... Funderar på att skaffa mig ett par hemma-mockasiner :)

... Egentligen urfula "tosslor", men när de ser ut så här blir de väl ändå rätt charmiga?




 




Fastnade för dessa... men jag undrar om de finns i stl 39?
Jag lyckades spåra dem till "berry details"... men de finns inte kvar i deras shop :(
Hur söta som helst... fast kanske inte i just min storlek ;)


Dessa hittade jag då jag letade runt. Ingenting för frusna tassar, men de var faktiskt lite balla.


hittades « HÄR »

Kommentarer
Postat av: Vonne

Nääää snälla inte mockasiner!!Möjligtvis på små barn.

2010-11-10 @ 20:48:39
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0