Rapportering

Nyfikna Ni är ;)

Anställningsintervjun idag kändes bra. Hon snöade inte in sig i en massa detaljer, men jag hade ju redan bestämt mig för att inte låta ske heller så :)

Allt började med att jag kommer dit med andan i halsen. Parkeringsslantar saknades och maskinen tog inte kort! Snacka om omodernt, jag som bara använder kort... Jag tömde min aptunga plånbok på alla mynt så sent som igår... Körde Raouls bil och han använder inte askkoppen till myntsamling. Han har den till poletter som sedan används på driving ranchen. Dessa kunde jag ju givetvis inte använda. Tur att företaget höll till i markplan och jag hade parkerat utanför fönstret. De andra tjejorna lovade att hojta om det kom en parkeringsvakt, det kostar nämligen 550kr om man inte lagt i slantar fick jag reda på av en säker källa.

Och vi pratade och pratade... när närmare en timme gått kommer en av tjejorna och säger att " nu skriver hon! Nu får du skynda dig ut". Jag rafsar runt i väskan, bakom mig ropar Viveka (rekryteraren) "Du får nog köra ett varv runt kvarteret så hon hinner försvinna"... Så jag in i bilen, rattade runt på smågatorna i Sumpan och sedan tillbaka och fortsatte intervjun och slapp böter :D

Fick positiva vibbar och hon bekräftade med detsamma att hon gärna vill lämna mig som en tänkbar kanditat till företaget. Det kändes riktigt bra och visst rusade pulsen upp men jag bara passerade parkeringsvakten och hejade lite käckt...De andra två bilarna fick minsann böter :)

Nu får vi se vad som händer, tre referenser ville hon ha (alla andra brukar vilja ha två) och jag har ju två klara... men vem i hela friden ska jag välja som 3:a?
Tänka, tänka!



Tror att jag sover på saken ;)
Nattis!

Kommentarer
Postat av: Susanne P

Åhhh....lite fjärilar i magen brukar vara ett bra omen!

Sv. viss var det! Men ofta ser man inte känslan i bilden förrän man kommer hem, landat och ser bilderna på datorn! (men känslan har man mellan sig och hundarna, alltid! :) )

Kram

2010-11-10 @ 22:48:20
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Postat av: Vonne

Låter lovande, snygg bild :D

2010-11-11 @ 09:17:23
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Eva

Vad roligt!

Jag håller tummarna :-)

Hoppas du kommer på någon bra referens.

Kram,

Eva

2010-11-11 @ 11:15:53
URL: http://detspokar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0