Rättelse (blå faran)

Ny favoritämne... Kanske ska jag skapa en egen kategori för bilen?

Jo, det var mycket som var på tapeten igår...

Positivt
Bra att intervju gick bra
Bra att jag slapp parkeringesböter
Bra att jag lyckades få Tele2/Comviq att ta bort surfkostnaden (straxt över 1000!!!kr) då vi blivit felinformerade vid omläggningen av abonemanget. Det är ju klart att det inte bara tar 20 minuter innan ändringarna går igenom... det tar ett DYGN- räkna med det, dåni har med Phonehouse att göra. RING in och kolla att fri surf är aktiverat INNAN Ni börjar surfa ...

Negativt
Även Bromskivor coh beläggen på båda fram behöver bytas... Idag kostar min bil 10 147kr att lösa ut :O
Nu blir det radhusbiff och havregrynsgröt till jul... kanske, kanske kan vi kosta på oss risgrynsgröt till juldagarna och möjligen kanel till gröten?
Men vad gör man inte för att ha häst?
Häst=bil ... så är det bara...

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag kan köpa kanel till Er, tom med så jag kan vara så frikostig att ni får risgrynen med....Har ni råd med mjölken?? :D



Kul att det kändes bra med intervju'n!

2010-11-11 @ 13:04:39
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Susanne P

Bilar är ett ont måste och kostar bara en massa onödiga pengar!

Och vilken tur att de drog tillbaks surfkostnaden.

Kram på dej!

2010-11-11 @ 15:39:04
URL: http://www.susannep.blogspot.com/
Postat av: Tele2

Hej Obergs,



Jag beklagar att du blev felinformerad gällande hur lång tid det tar innan abonnemangsändringen går igenom. Vi på Tele2 vill givetvis ha nöjda kunder och jag är glad att vi kunde få ner din faktura.



Tråkigt att bilen ska kosta så mycket att lösa ut, jag hoppas den håller sig hel ett bra tag framöver nu.



Med vänliga hälsningar



Ida Jönsson, Tele2.

2010-11-12 @ 14:40:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0