Välkommen älskade fredag

Denna vecka känns fredag som extra välkommen. Fråga mig inte varför... Kanske för att jag har fått ordning på vissa saker som stört mig.

Niu ska jag alldeles strax köra Elin till skolan och sedan fortsätta till stallet och släppa ut hästarna. Tänkte göra iordning allt och sedan måla den vägg där stallets garderober skall stå.
Sandra började med grundmålningen igårkväll och kanske är det så  pass att det går att stryka med täckfärg idag? Målningen MÅSTE vara klar till måndag, för då börjar de på att montera upp garderoberna...jobba, jobba, jobba... Jag gör det jag hinner idag, så får de övriga dela på det som är kvar... Även om jag gnisslat och gnölat över att vi måste måla denna vägg, så går det  ändå rätt fort(min gissning) det är ju bara raka ytor och att måla runt och vid 2 fönster...


Bild lånad av målerikonsult :)


Kommentarer
Postat av: Vonne

Typiskt att jag har häcken full den här helgen, men Thommy har lovat måla i mitt ställe i em. ALLA MÅSTE HJÄLPAS ÅT stod det så fint på tavlan efter jag förklarat för Sandra hur körigt jag hade det i helgen. Vart är ALLA när du och jag stått i timmar och jobbat helt solo??

Jag VILL verkligen hjälpa till!

2010-11-12 @ 09:16:04
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0