Yihaaa...

Tack alla Supergulliga och vänliga människor för gratulationer:) Det värmer!

Idag var jag och skrev på anställningsavtalet och nu känns det skönt ett tag :)
Jag kommer att arbeta 75% som "Ambulerande konsult/bokföring" mitt i smeten av Stockholm. 
Glad som en spelorre! :D

Igår, var min tanke att jag skulle ha påbörjat stolpningen i hagarna. men jag hittade aldrig stolp. När jag väl fick tag i Arne var det kolmörkt ute och de hade låst i maskinhallen. Får se om jag har mer tur idag :) Nu hinner jag dessvärre inte slå någon stolp förrän tidigast på lördag, eftersom jag ska JOBBA imorgon :)

Stalledig på onsdagar, men Elin hade lovat Moa hjälp med hoppning så vi tillbringade ändå lite tid att inandas ljuvlig hästdoft. Jag fdörsökte hjälpa Lina med Varre över lite bommar, tanken var att de skulle hoppa något lågt hinder, men Lina nöjde sig med  cavaletti. Varre taggade igång så oerhört att Lina satt och flåsade.Påminde henne då om rökningen - då ville hom plötsligen inte prata med mig längre ;O ;)
men jag tycker att det börjar se bra ut, samspelet mellan Varre och Lina och det glädjer mig. Såg att Varre har sin rörelsestörning nu igen och jag gissar att hon behöver Rebeccas händer och nålar för att lossna. Det kan vara förklaringentill att hon känns så  begränsad då jag ställer henne höger... Ska prata med Rebecca om vad jag kan göra. Innan Rebecca åker till Thailand på smekmånad.

Nu ska jag sätta mig i bilen och hämta Malin på jobbet. Hon ville med till stallet och rida (ritar stora kors i taket).





 


Kommentarer
Postat av: Susanne P

Det måste kännas jättebra med ett jobb att gå till!

Lycka till imorgon!

Sv. Herman luktar INTE illa!!!! Han SKA stå och gôtta till sig så han blir så där god när man bakat av honom! ;)

Kram

2010-11-18 @ 22:00:52
URL: http://susannep.blogspot.com
Postat av: Anna

Men så ljuvligt! Hittade du inte stolp!?Det är ju en giltig ursäkt till att inte sätta hagstolp! Grattis :)

Lycka till på jobbet imorgon!

2010-11-19 @ 01:13:08
URL: http://equipage.se/annas_blogg_sida1.html
Postat av: Sara

Helt klart en giltigt ursäkt för att inte kunna sätta/slå stolp är att man inget hittar :D



Och ska du hålla på och rita stoooora kors i taket så lär du snart få måla om ;)



Kram ♥

2010-11-19 @ 09:42:51
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0