hur det gick?

ja.. det vette gudarna... det får vi väl se. Jag lyckades iaf inte skrämma ihjäl dem med mitt löneanspråk och det är ju alltid nåt.

Jag kan ha varit liiite för ärlig, aningens rakt på sak, men jag tänker inte gå in nåt som stjäl energi utan att ens tanka in lite respekt.

Vad är god service för dig?
Hur vill du att din chef ska vara?
Hur hanterar jag stress?
Hur hanterar jag en ev konflikt med en kollega?
Har du någonsin  fått arbetsuppgifter du kännt obehag inför?
... Hur hanterade du det?
Vad blir dina arbetsuppgifter i ett grupparbete?/ vad bidrar du med?
Vilken position intar du i en grupp?
Dina bästa egenskaper?
Vilka egenskaper behöver du arbeta mer med?
...
...
...

Ja, det blev en lång grillning, men hon var rätt trevlig och tiden rann iväg. Dessutom hade de gott kaffe :) 
Om de hör av sig?
Ingen aning, vi får väl se.

Kommentarer
Postat av: Sara

Kaffe...Mmmm...gott dessutom....braaa :)

Men vad var det för företag? arbetsuppgifter? Var ligger arbetsplatsen?...hmm...massor av frågor bara poppar upp :D



Kram och trevlig helg!!

2010-10-29 @ 23:35:02
URL: http://www.vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0