Dagens tävling

ujuj... Nu är jag såååå trött...

Det kommer en bild-uppdatering i morgon då jag är piggare :)

Dagen började lite stressigt då vi försov oss, men det redde sig. Knoppningen av manen gick i ett flygade huj, ryktad, lastad och klar på 20minuter (mitt personbästa kan jag upplysa om ;) ) Vi satt i bilen (Gulle i trailer) bara 10 minuter senare än planen...

Det gick iaf bra för Elin i förklassen till div2 dressyr ponny idag och hon är jättenöjd. Hon red hem med 61,38% och hamnade nia (5 placerade med 18 ekipage i startfältet). Jag har filmat så det kommer upp senare. Moa som var med fick ta lite bilder.

Vad som var riktigt roligt är att Waxholms fältrittklubb vann denna första omgången av div 2 dressyr. Jätteduktiga tjejer Elina, Felica, Mimmi och Linn, väl coachade av Tina Rheborg... Grattis!!

Nu kallar kudden :)
Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Vonne

Bra jobbat av Elin och stallets lilla Prins!

Grattis Waxholm!

2010-09-19 @ 18:21:22
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0