önskelista... nya ridkläder...

Det finns nu massor av "vill ha"... Massor av behov av att köpa någonting nytt, fräscht och behövliga ridkläder. Tröst finns det de som kallar det... men vad är det för tröst när man inte gör det?



visst är den snygg?... Så snygg att man inte tror att det är ridkläder, eller hur.






Ridbyxor med mörkare skoning är ju så snyggt...


Japp! det finns verkligen MASSOR som man skulle vilja ha...

Hur gick den nu... låten som barnen sjöng på dagis?
"Önska, önska runt i ring. Önska kostar ingenting. Tänk vad man kan ha det bra. Säg vad du vill ha" ( ja, eller nåt sånt)

Det känns lite löjligt... För vem ska man klä upp sig? Hästen? möjligen sig själv eftersom hästen ger blanka fan i hur du ser ut.
När mörkret faller är det ju ändå bara reflexer som syns bäst.
Men bara liiiite fin till träningar och tävling vill man ju vara.



Dagens spåkula.

Se framåt. Håll god min när du möter personen du inte gillar. Det går bra för dig.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Supercoola grejor!!!

2010-09-13 @ 19:28:30
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sara

Vem skulle inte behöva lite nytt...? Men vem f-n skulle se det här ute i skogen och som du så tydligt sa själv... inte f-n bryr sig hästen iaf... -S-



PS! Gillar jackan med vecken i midjan...SKARPT! Men vecken skulle kanske inte synas på mig...?

2010-09-13 @ 23:47:19
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Vonne

Ja du man skulle behöva lite nytt, jag har bara gammal lump på mig i stallet skogsmulle som jag är!!

Jätte fina kläder verkligen, och bara känslan att ha något nytt och snyggt på sig kan ju göra en hel dag..

2010-09-14 @ 10:18:36
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0