Mums... nästan hela veckan...

... eller kanske inte...

T-Jarlen, vid tunnebanestationen Östermalstorg, har denna vecka haft en drive på weight watchers utvalda färdigrätter... Gissar att det är utförsäljning som gäller. Under en ganska lång period har menyerna kostat 14,90. Jag har ingen aning om vad normalpriset legat på. Men denna vecka har de kostat 6,90. Vilket är helt galet billigt.
Nu är det ju bara två rätter som jag anser att jag kan äta av dessa billiga och de har jag nu ätit hela veckan.





Så... näää... det känns inte så mycket "mums" längre ...
Men hur ofta äter man lunch för 28kr på 4dagar?
Priset passar den kraftigt urholkade plånboken perfekt :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var väl antingen det eller svälta? ;)

Det var ju inte ens lönt att lag mat att ta med sig hemmifrån ju. Men jag förstår att du tröttat. Oxfilé i kväll då?? ;)



Kram

2011-04-15 @ 09:12:57
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jag tycker att du har en riktigt nice sida! Har du tid så slå även ett öga på min :D.

2011-05-07 @ 02:09:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0