onsdag morgon...

Trött så in fullkorn... Kört Raoul till Arlanda. Nu sitter jag och äter frukost och om bara en liten, liten stund ska hunden få sin morgonpromenad. Vi får se hur väl jag kan gå bara. Min högra höft och ljumske hamnar i ett låsningsläge lite "random" och det gör förjävla ont. Jag måste ha överansträngt mig igår då jag red lektionen, för så här illa brukar det inte vara i den snart 43år gamla kroppen...

Kommer att bli lite körigt ända till fredag. Det är nämligen först då som gubben kommer hem igen.
Nu ska jag ensam hinna med hundpromenader och matlagning också...


Jag har ju ingen sån där välbesökt blogg, men igår hade jag 30 unika besökare fördelade på 40 sidor... Men endast en lämnde sitt avtryck...
Vilka är Ni andra?


Vi ses, om inte förr, så senare :)

Kommentarer
Postat av: Lena Franzen

Jag är ofta inne och läser din blogg, men är dålig på att kommentera.

2011-04-06 @ 09:08:54
Postat av: Anonym

haha...det är bara jag som passerar ca 30 ggr/dag

Vilka de andra är har jag ingen aning om... ;)



2011-04-06 @ 13:38:07
Postat av: Gun-Britt & Leif

Det lät då inget vidare med låsningen i benet usch va ont du har väl ridit och varit i spännning va vet jag, hur som hellst så lär det väl kännas på att sitta på hästryggen kan man tänka?

Kram moster Gun-Britt

2011-04-06 @ 20:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0