upp o sedan neeeer ...

Usch ja, känns jävligt trist just nu. Har tappat sugen till det mesta.

Aldrig mer ska jag vända ut och in på mig för att försöka få hästlivet att passa in i ett vanligt liv.
Jag har nu gjort flertalet försök, men något utfall blev där inte. Så ... Nu skiter jag i det...

Har just nu tappat sugen för allt och känner att det kanske inte är rätt forum att spy ur mig precis allt jag känner  för så det lämnar jag i tankarna...
Det är nätt och jämt att jag finner någon glädje i ridningen. Var det nödvändigt att ta det enda jag verkligen känner att jag brinner för? För vad får jag istället? Dåligt samvete och ångest...
Gnäll och gnöl...

Nej du Vonne... Leendet kom inte idag heller :(


Prozak... eller vad f-n det heter kanske skulle vara nåt? Det finns ju mängder av såna preparat...


"mumsfilibabba"
Bilden stulen från "RPC" (riksföreningen psykoterapi centrum)...

Kommentarer
Postat av: Vonne

Trist att det inte blev ett leende, men vänta bara..

Ser färglada och goda ut de där pillren, men jag tycker det är läskigt med såna piller!

2011-09-01 @ 09:01:41
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara L

Usch, jag vet inte direkt vad som händer men det låter inte skoj.... Hoppas att det reder ut sig!? Skulle gärna hälsa på någon kväll nästa vecka om du orkar och har tid?

Kram

2011-09-01 @ 21:14:13
URL: http://saralunds.blogg.se/
Postat av: Åsa

Usch, sådana perioder är pest. Men det blir bättre. "En känsla är alltid övergående" (eller nåt i den stilen) som Hanna Hellquist sa . Hoppas du känner dig bättre snart!

2011-09-01 @ 23:03:48
URL: http://hasteriet.blogg.se/
Postat av: lena





Anna du är en otroligt fin människa,go, empatisk och förbaskat rolig!

Kände direkt att något inte var bra när jag mötte dig i stallet igår.

Hoppas det snart löser sig på bästa sätt, vill se dig glad.



Varma kramar Lena



Stor Kram Lena

2011-09-02 @ 09:06:03
Postat av: Sara

Hörredu fina Anna, jobbar du fortfarande inne i city? Nu vet jag ju hur jag tar mig till dig och denna gång även hem, jag lovar!!! Säg vad som passar dig?? Jag kollar upp schema och hör av mig!

Kanske kan jag göra dig glad?? Lite iaf??



Stor kram

2011-09-02 @ 22:00:05
URL: http://saralunds.blogg.se/
Postat av: Sara

Hallå, kollat schemat, slutar 16 varje dag förutom måndag då jag slutar 17. Så för mig spelar det ingen större roll. Säg du!

Kram

2011-09-03 @ 22:31:29
URL: http://saralunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0