yes! I did it :)

Så där ... Pass 1:2 avklarat... Dock inte hel 3km. Spåret är bara 2,5km. För mig spelar det ingen roll huvudsaken är att jag ska kunna mäta sträckan i tid och förbättra den vecka för vecka.
Hur som helst har jag GRYM satans träningsvärk sedan första svängen. Jag går som en gammal tant. Vonne skrattade många gånger idag. Att sätta mig ned på en stol är smärtsamt, mycket smärtsamt... Jag tar stöd med armarna och då benen inte orkar hålla emot släpper jag dem bara, rakt fram :)... det blir en liten duns när röva slår i. Trots denna jävulska träningsvärk gick joggningen utöver förväntan. Jobbigt såklart, men jag kände aldrig att jag tog helt slut och även om tiden inte är den bästa jag någonsin gjort så är jag riktigt stolt över att jag tog mig runt. 17 minuter och 25 sekunder tog det :)



Kommentarer
Postat av: Maddis

Bra jobbat ju! :)

2011-08-05 @ 09:40:01
URL: http://gapavatten.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mycket duktigt! Tycker dock att du ser lite svullen ut på vissa kroppsdelar på bilden ;)

2011-08-05 @ 11:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0