"¤#"&??%¤#*

 Nu orkar jag snart inget mer... Sovit illa i natt också... Raoul säger att jag "sjungit" i varje utandning (väldigt entonigt)... Jag säger att jag nästan inte sovit alls. Näsan har beckat igen -igen,  jag hostar torrt och retligt, huvudet värker (det kan väl vara sömnbristen). jag tror inte jag har feber, men jag orkar fantamej inte jobba idag... Det går bara inte, Ibumetinen jag tog för snart en timme sedan har inte gett någon effekt ännu :(

Hoppas att jag mår så pass att jag orkar gå på julbordet med WFRK i kväll, annars har jag en Elin som blir enormt besviken.  Ska försöka få tag i en läkartid idag.







(bild fr Google)

Kommentarer
Postat av: Vonne

Men fy vad tråkigt Anna, hoppas verkligen ni kommer iväg i kväll. Kram

2011-12-12 @ 09:13:26
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Krya på Dej,men det kan vara envist ibland,att få dom fula bacillerna att ge sej.Kram Hjärtat

2011-12-13 @ 13:17:52
URL: http://obergs.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hej! Känner igen mig i din beskrivning, vet inte om du har kollat upp om det är myckoplasma du har? Låter väldigt likt mig själv för någon månad sedan. Om det är myckop. kommer du inte bli av med den på kanske flera månader om du inte behandlas. Är bara vissa antibiotika som funkar, jag åt Doxyferm och det verkar ha tagit död på de små jävlarna. Lycka till!

2011-12-20 @ 11:42:18
Postat av: Elin

Nu får du uppdatera !!

2011-12-23 @ 13:16:02
URL: http://lindmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0