mycket nu

Det ser ut att bli en tung helg...

Ikväll ska jag träffa Agneta och Robban. Jag blir hämtad ca 16.30. Sedan blir det mat och dryck hemma hos Robban, vilket bara i sig är en händelse att vi (Agneta och jag) efter 2, eller tom kanske 3 år(?) äntligen år se radhuset. Kvällen blir väl så tung som man gör den till... utgång senare hoppar iaf jag över. Jag måste spara på krafterna till lördagens 40-årskalas i Flen. Övernattning på Fågelberga.

Och sedan kommer jag att lida av hästabstinens... Jag får väl gå ner till Lady, QS och Chaqonne om det blir allvarligt :) .  Morgonutsläpp nu  på morgonen, men sedan tar Lina över skötsel och stallpass hela helgen... Tur att jag har min Lina :)

Annars har dagarna bara inneburit jobb, lite stall,påbörjan av en ny bok. utskrifter för att komma ikapp med redovisningen för wfrk. så snart någon dag kommer jag att vara i kapp också ;)

Nu måste jag röra mig mot stallet...

Kommentarer
Postat av: Sara

Skoj då kanske vi ses på söndag, jag har häst då!

2011-02-04 @ 15:17:01
URL: http://saralunds.blogg.se/
Postat av: Sara

Inte för att vara elak eller kritisk på nååååge sätt...men hästabstinens kommer inte du att lida av på söndagen.... :P Det är nååååågot heeelt annat



Kram hjärtat!

2011-02-04 @ 17:26:01
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0