sammanfattning av dagen

.. trött...trött...åka lite bil... åka tåg...jobb... fika... jobb...tåg och bil. Byta en luva på Hööks i U-V. Hem. Till stallet och rida en urpigg Varre. Hem och äta lite mat innan det blev TV som fortfarande står på och fn visar Oscarsgalan och ett fasligt rablande av namn i vanlig ordning.

Längtar till morgondagen, närmare bestämt till kl 20.30... Då ska jag äntligen rida en välbehövlig dressyrlektion.
Jag har, som jag tror att jag skrivit i ett tidigare inlägg, inte ridit en lektion sedan i juni. Så visst är det på tiden?
Tagga, tagga, tagga!! (som ungdomarna hade sagt det) ;)

... trött... trött... ska nog sova nu...


Kommentarer
Postat av: Vonne

Åh vad kul! Fattar inte hur du orkar så sent, men det är det väl värt om man får träna ;) Vi åker till Sjöberg i kväll, Zandra ska träna markarbete med Flisan för Per :)Vi kanske ses något i stallet!

Kram

2011-03-01 @ 06:37:30
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Vonne

Pssst..såg du filmerna på mig och Flis? :)

2011-03-01 @ 06:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0