Favorit i repris...?

Igår fick Raoul komma o hämta mig på jobbet... Spydde som en räv -igen!
Jag förstår verkligen inte varför jag drabbas. Senast var det ju när Jakob fyllde år.
Aldrig tidigare har jag drabbats av kräksjukan, inte ens när barnen var små och det spred sig som en löpeld på dagis/fritids och jag har inget minne av att barnen varit drabbade heller, så varför blir jag drabbad nu? Jag har alltid haft en "järnmage" att lita på...
Nåja, idag mår jag bättre, men stannar hemma om-ifall-att jag skulle råka vara smittförande med något spännade.
Det är alldeles uppenbart att det är någonting som går runt just nu, för inte kan det ha varit den Indiska resataurangen vi besökte till lunch igår? chicken tikka sizlar masala var iaf gott då jag intog den :)

Dagen ska ägnas till att småäta för att jag så snart som möjligt ska vara helt 100 igen... nåja, 99, i vart fall :)


Kommentarer
Postat av: Vonne

En liten sladdis på g kanske? Nähe inte det ;)fniss!

Krya på dig, kram!

2011-01-20 @ 09:13:28
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

haha vonne, tänkte samma sak när jag läste, men du hann före... :D



Hoppas att du snart mår bättre iaf.



SV:ORKA?? ;D

2011-01-20 @ 10:14:59
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0