ingen ny telefon... :(

...jag kom hem utan...

Jag har ingen bindningstid kvar men fortfarande 3månaders uppsägning från Telenor. Så allt gick om intet. Tänk att ingenting ska gå smidigt. Man förskottsbetalar ju sina abonnemang och mitt är då slutbetalt i och med att jag betalade min senaste faktura. Men att få en slutfaktura på 1500kr känns inte som ett bra kap direkt. Aningens för dyrt. Så inte förrän den 25:e i denna månad kan jag gå ner till telenorbutiken och säga att jag vill ändra till det billigaste abonnemanget (49kr/mån) och sedan säga upp det... Det är ju trots allt skillnad på 1500kr och att tappa den sista 0:an då de ska ställa ut slutfakturan... Körd är man ju hela tiden... Varför heter det att abonnemanget är obundet när man har en uppsägningstid på 3 månader? så vill man ju inte ha det. tjejn i butiken sa dessutom att hon kan inte lägga in en bevakning på att ändra abonnemangets före den 25:e, det måste ske samma dag. Helt vansinnigt om jag får säga det. Det går ju att lägga in dagbevakning vid portering av telefonnr från andra leverantörer så varför ska man inte kunna lägga in en bevakning på sina egna abonnemang?
Hur som helst har jag bestämt mig att byta operatör... Den 25:e avslutar jag det absolut dyraste abonnemang jag någonsin haft, byter till det billigaste de har och sedan då allt är klart, rusar jag upp till Telia och skaffar det jag vill ha...
Tack till den unga tjej i Telenorbutiken som lämnade mig denna öppning :) även om det innebär att jag personligen måste bevaka datumet.



Samsung Galaxy i9100 SII
... som jag trodde att jag skulle fått med mig hem idag...

Kommentarer
Postat av: Vonne

Jobbigt att vänta när man bestämt sig! Populära som tusan nu de där Samsung Galaxy, alla mina tre barn har en sån fast en Samsung Galxy Ace :)

2011-07-02 @ 20:32:52
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0