ledig dag =sovmorgon???

... eller inte sovmorgon.
Vaknade av att Elin körde torktumlaren überearly, närmare bestämt 5.40! (Hon och Amanda är nu på väg till Blidö där Elins pappa och sambo befinner sig, landstället). Jag gick upp och stängde lite dörrar och somnade om.Men bara för en kort stund... Det kändes som, ett parminuter senare när hon smällde hon igen dörren och gick med med sin dånanade rullväska. Jag hörde den hela vägen till "spindelparken".
Sedan gick R upp. Plockade lite, duschade, gick ut med hunden, gav hunden mat och kommer in till mig och säger att han åker nu. Då var jag redan klarvaken och klockan inte mer än 8.10. Så här sitter jag nu. Hungrig som en varg utan någon egentlig sovmorgon och jag som verkligen ville sova... Kanske kan jag få sova en liiiten stund på Ängsan istället?

Nu blir det frukost innan jag letar på vad jag ta med som picnic till hagen. Asta och jag ska åka o bada :) helt ensamma. Ska se om jag hittar en bra bok också.






                                                                                  CU ♥

Kommentarer
Postat av: Vonne

Har dom landställe?? Dom som bor så underbart vackert mitt ute på landet...

2011-07-09 @ 12:15:36
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0