Ponnytjejorna... finalen på Sundby

På tredje plats: "Waxholmsgänget" -min klubb, som tävlingens domare, Camilla Lindelöf presenterade oss vid prisutdelningen på självaste Nationaldagen :)


Det blev en 3:e placering i div3 hoppning för ponny! 0 fel och 164p 5 poäng efter Sundby som tog hem segern och bara 1p efter Djursholm som blev 2:a. Jag är så stolt över "mitt" fantastiska lag, med en sammanhållning som inte går av för hackor... En tår av lycka. Tack mina godingar, det har varit en ära att få vara Er lagledare.


Från vänster...
Maja Brink, Micaela Rengbrand, "jag", Elin Lindman, Olivia Ceplitis
Detta är laget som startade på Sundby. Med i laget och som även red omgång 2 (den stökiga omgången då vi fick felräknade stilpoäng och först 4:e-placerade som efter kontrollräkning blev 2:a) är Felicia Westling och Elvira Hallenheim, de skall även ha sin del av äran i denna prestation.





Bilden från omg 1 på Söderby, då vi placerade oss på en andra plats...


Fr höger Maja (Vincent), Micaela (Cindy), Olivia (Sonic) och Elvira (Justice) 
(bilden är "knyckt" från Olivas Facebook och eftersom hon sitter på pållen vet jag inte vem tagit bilden :O)

En bild säger mer än tusen ord...
... och ändå är jag så hemskt dålig på att dokumentera...

Bild från omg2 saknas :(

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka duktiga tjejer!! Grattis!!!

Lena

2011-06-10 @ 11:19:17
Postat av: Vonne

Grattis alla duktiga tjejor!!

2011-06-10 @ 11:23:47
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0