Söndag idag...

... och nu har hela Midsommarhelgen passerat...
Halsen verkar vara en seglivad rackare. Fortfarande så att jag känner mig "avslagen", i morse kände jag tom av lite ont i öronen. Attans vilken tid det ska ta att bli frisk :(

Igår hade jag utsläpp och senare mot kvällningen trotsade jag min seglivade, halvdanna halsinfektion och red min häst för första gången på över en vecka, inte mycket till ork i kroppen, men det gjorde mig gott i själen att få komma upp på hästryggen igen. Oscar följde med och fick rida Varre ett par varv på ridbanan. Elin var på ett sånt där halvdant humör, så hon fick rida sin Gulle-Bulle (jo, han börjar lägga på sig några kilon) helt för egen maskin, iaf till Emellie kom upp på banan och hjälpte henne en stund...

I morse hade jag både morgonfodring och utsläpp, Det är rätt skönt ändå att gå upp tidigt... eller ja... allt beror ju på vad man anser vara tidigt :) 
Fodrade pållarna 7.20 och de var ute vid ca 8.00.
8.30 var jag hemma igen. Åt lite frukost, efter ett par svimningsliknande anfall ;)
Somnade en stund på soffan och sedan åkte R och jag till Rydboskogarna med vovven och kollade efter kantareller. Hittade ett par, väldigt, väldigt små stackare så de fick stå kvar. Men en prommis på 1timme i kuperad terräng gjorde ju ingenting.

Nu har jag allvarliga funderingar på att lägga söta örat på soffan igen :)
I morgon är det jobb igen och innan jobb - både fording och utsläpp av pållarna.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Hej vännen!!

Ligger också efter med blogg-läsning.Men Du verkar ju INTE riktigt kry,lugna Dej med ALLT tills Du blir OK.En sjuk ANNA är INTE roligt att ha,krya på Dej,så ses vi KANSKE snart????

2011-06-26 @ 18:35:17
URL: http://frusundstroms blogg.se
Postat av: Sara

Envisa .... du ska ta det lugnt när du har ont i halsen.



"soprotarn" letade efter ett kvitto som hon slängt...det var genomgång av två påsar innan hon hittade kvittot... Den första var inte deras sopor en gång kom hon på...efter ett tag :D



Kram

2011-06-27 @ 12:39:07
URL: http://vogelberga.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0