uppladdning...

haha...Rubriken fick mig helt osökt att tänka på reklamen som Henke Lundqvist gör för head & shoulders... Vilken jag hoppas att han fått mycket bra betalt för. För visst är den enormt pinsam!? Kan tom sträcka mig till att saga att den i samma klass som den där "fågeskrämman" för havrefras... Ni vet ...
 = URK!!!!


 Oj, vilken omväg det här blev...

Skulle kanske ta och komma till saken...
I morgon går nämligen finalen i div3 hoppning för ponny av stapeln på Sundby.
Jag som lagledare. Maja, Elin, Micca och Olivia som lag-ryttare. Felicia i förklass. Tidig morgon i morgon alltså :)

Vidrigt ont i ryggen har jag, hoppas innerligt att det har släppt till i morgon...
Natti-natt!

Kommentarer
Postat av: Vonne

Ska hålla tummarna för tjejerna! Heja heja!

2011-06-05 @ 23:18:57
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0