helgen...

... har som vanligt bara rusat fram.
Min önskan om att sitta på altanen och dricka vin hela helgen gick om intet... fast det hade jag nog på känn :)
Jag har ridit (som vanligt) Fredag fick Varre vila, det regnade iaf så vansinnigt så det hade inte varit så kul. Men största anledningen till vilan var att jag var helt slutkörd. trimmade på ridbanan lite på lördag. Krattade ridbanan idag och sedan red jag en väldigt samarbetsvillig Varre. Undrar vad som hände? :)
Träffade Vonne idag, lite längre än vad vi vanligen ses nu för tiden. Saknar våra stunder.
Mors dag idag... Saknade frukosten på sängen. Men ingen av barnen var ju hemma så hur skulle det ha gått till?
Pratade en liten stund med mamsen, önskade grattis på mors dag. Fastnade framför TVn och nu, precis då jag egentligen borde gå och lägga mig kommer jag på att jag inte bloggat på evigheter...
 Bilden är mina underbara stallskor med mina upp-och-nervända tomma PETflaskor. tomflaskorna använder jag vanligen till stövelskafthållare i ridstövlarna :) men så här brukar det se ut då jag har ridstövlarna på mig...

sällsynt och vackert :)

Kommentarer
Postat av: Vonne

Undrar vart skorna är på väg? ;)

2011-05-30 @ 14:12:29
URL: http://vonnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0