nervigt...

Det låter kanske jättebarnsligt, men jag är lite nervös inför dagens premiär på nytt ställe. Jag har precis suttit och försökt att uppdatera mig med folket genom hemsidan. Bild och namn är ju bara toppen i detta läge. Fast egentligen är jag emot både bild och namn på företagens hemsida, det finns så himla mycket konstigt folk bara i Sverige... En egen liten blogg för närmast sörjande är inte så allvarligt kan jag tycka, men på ett stort internationellt företag på stora WWW, känns det "sådär". Lite motsägelsefullt - jag vet... bloggen är ju också ute på stora wida wärlden.

Well, well... Idag är det första dagen på resten av mitt liv... Hoppas bara innerligt att de är trevliga hela vägen in i hjärtat och inte är alldeles ruttna om man så bara skrapar lite på ytan.

Jag ska vara på plats kl 9, men jag får nog åka lite tidigare för att vara säker på att få parkeringsplats.

I will now  put on my face :)



 

Kommentarer
Postat av: Vonne

Lycka till!

2011-10-03 @ 09:19:10
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Sara

Hoppas att första dagen vart toppen!!!

2011-10-03 @ 21:22:56
URL: http://saralunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0