Konversationer i SMS

Lite lätt förvirrat blev det då jag trodde jag SMSade med någon helt annan på morgonkulan...

SMS till mig:
"Nu åker vi mot Strömsholm! Vi vet inte hur lång tid allting tar så jag vet inte när jag är hemma. Det kanske blir ganska sent... När åker du till stallet?"

Jag Svarar:
"Ingen aning när jag åker upp på em. Jag är på väg nu o ska släppa ut. Ni kanske träffar min Elin då, hon skulle dit :) "

SMS till mig:
"Aha ! ok Vaddå träffar din Elin? "

Jag svarar:
"Hon är på väg dit med sin pappa. Maries dotter Josefine och hennes kille Kaspar är där och tävlar.

SMS till mig: " Jag vet mamma, det är mig du pratar med! Haha "

Jag svarar:
"Haha :D Jag trodde det var Emellie"

Ja så kan det gå då man tappar en tå, inte riktigt vaken och alert :D

Så ikväll fick jag ett samtal från Tina Rehborg, lagledare i dressyren för div 2 ponny. Hon ställde frågan om Elin och Gulliver var intresserade av att rida för laget i finalen nästa helg.  Jag sa att Elin och jag skulle prata om det och sedan höra av mig senast i morgon förmiddag...
Elin beslutade sig för att starta och då skulle jag skulle bara skicka Tina ett SMS...
Jag skriver...
"Hej Tina, Elin rider gräsmattor laget :) jag anmäler henne individuellt nu...
När jag skickat detta SMS... bryter jag ihop i soffan, viker mig dubbel och asgarvar och tårarna rinner... Skickar ett snabbt SMS igen där jag skriver...
"Haha... Gärna för laget skulle det vara :D
Tina Svarar:
"haha, tänkte väl"

Hur knäppt kan det inte bli med T9 i SMS? Tina måtte tro jag är knäpp.

Nu ska jag läsa gymnasieval med Elin... Jo, mina vänner, så stor har lillsskiten blivit...

Kommentarer
Postat av: Sara

Behöver ni en kreativ vägledare, hör av dig! Är uppe v45 ;)

2011-10-24 @ 03:16:32
URL: http://saralunds.blogg.se/
Postat av: Sara

Virrpanna ;)



Kram

2011-10-24 @ 09:24:39
URL: http://vogelberga.blogspot.com
Postat av: Lena

Säger som föregående skrivare, virrpanna!

2011-10-26 @ 07:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0