2011-09-04

Tänk vad tiden går...

Idag firar vi 7år som gifta


Kommentarer
Postat av: Vonne

Grattis!!

Sv: Ja det är verkligen jättekul att det händer grejor med pållan :)Jo jag mår lite bättre det börjar vända åt rätt håll iaf.

2011-09-05 @ 11:38:10
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Eva

Grattis i efterskott! :-)

Hoppas allt är bra med dig. Här är det lugnt och skönt, så jag har nästan glömt att jag har en blogg :-)) Har faktist fått sådan distans till allt som hänt så det känns som om det inte handlar om mig ens. Tänk vad konstigt!

Ville bara kika in och lämna en hälsning.

Kram,

Eva



PS: Svårt att förklara varför det lagt sig. Men det var nog att jag var konsekvent och envis och visade att jag inte ville ha den där "kontakten", att jag ville bli lämnad i fred. Och att jag kämpade på med att stänga ned min mediala öppenhet (mot andra sidan). Ska se om jag kan beskriva tydligare framöver.

2011-09-10 @ 11:25:32
URL: http://detspokar.blogg.se/
Postat av: Gun-Britt & Leif

Grattis på er båda från oss!!

2011-09-10 @ 17:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0