i dag är det skärtorsdagen...

... eller som min make lite skämtsamt brukar säga... Finnarnas nationaldag ;)

Tidig på jobbet = gå hem tidigare, vilket jag gjorde. Kl 11.20 checkade jag ut till förmån för en långhelg.
 Så underbart.
Kvasten blev stående... den går så sällan och underhållet på den kan jag säga har varit obefintligt.
red istället en mycket fin och trevlig Varre idag. Mycket nöjd med dagens ridning :)

Hockey och boken "Eldvittnet" av Kepler sköljdes ner med ett glas vin, sedan sov jag gott i soffan. I morgon bitti ska jag släppa ut hästar i snöstorm(?) men hö kommer det inget, det har vi lagt om till onsdgas eftermiddag/kväll. Kanske lika bra...

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0