Snö?!? :O

... Men visst, och massor dessutom.

Stackare som redan hunnit klämma på sommarsulorna på bilarna.
Nu får man ju inte ha dubbdäck efter den 15april (tidigare var det ju 30april) vilket säkert ställt till det för många bilister denna helg -eftersom den 15:e infaller i morgon och inga däckverstäder har öppet på söndagar.
Massor av avåkningar i Stockholms län, så ska du ut och åka - kör försiktigt!
Men bara i Enköping är det torra vägar och ännu längre norrut (Falun, dit bekanta är på väg till tävling) är det sol och vackert väder.

Elin skulle ha ridit för Isabell ida 11.30, men vi fick ställa in (igen).
Det verkar gå troll i Elins dressyrlektionstider för Isabell. Vi får väl se när nästa tillfälle ges. Synd eftersom Elin verkligen behöver hjälp att komma vidare och som hon hade sett fram emot lektionen.

Tack o lov har det slutat snöa och nu droppar det friskt utanför fönstret. Nu ska ju "skiten" bort också.
Typiskt aprilväder skulle man kunna säga. Men låt oss nu hoppas att våren kommer för att stanna.


Em dyker upp och fikar med oss istallet idag. Ska bli trevligt att träffa henne igen, det var ju ett tag sedan nu och hon har ännu inte sett vår Mercy. Ska bli kul att höra vad hon tycker om honom.

Sedan har vi Div2 hästdressyr på Täby Ryttarcenter med första WFRK-ekipagestartkl 17.34 -om tiderna hålls. Vet inte om jag hinner/orkar kolla nåt, det vore ju trevligt, men jag har sagt att jag ska vara hemma i hygglig tid, så jag får nog vackert hålla det :) 
Linn Rilegård
Charlotte Debong
Miccan Ericsson tävlar för laget
Jag håller tummarna och följer nog tävlingarna online :)

Här kan Du följa tävlingen "online"


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi fick typ 3 snöflingor men massor av regn på fredagen, å jag hade släppt ut mina hästar utan täcke på fredagsmorgonen.... gissa om de hoppade under skinnet när jag tog in dom... stackarna... på lördagen åkte täckena på... tror du att det regnade då??



Kram

2012-04-16 @ 18:59:10
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0