promenader...

ja jisses som vi promenerat.I förrgår la vi dryga milen bakom oss, där mina kilometrar förbrukades i flip-flopp. Dessa km kändes ordentligt i mina vadmuskler igår då vi skulle ta oss in till Porto. jag i flippisarna för att köpa mig  ett par gympadojor. Träningsvärk är väl en sak men mina fötter har gått sönder. onda o rassliga sprickor, jag tror att mina barndoms-eksem kommit tillbaka. Det gör så ont att gå. PINADE mig ändå igår och avverkadee ytterligare dryga milen. Men idag säger fötterna stopp! Raoul är på väg in till Espinho för att shoppa hjälp för mina ynkliga fötter. Jag har lagt mig vid poolen :)
Tänkte läsa lite. Köpte en bok skriven av Birgitta Stribe som heter "endera dan" en  bok om en "fulfoting". fråga inte vatför jag föll för boken, jag har ju något som i det närmaste kan kallas för fotfobi. Men just idag känns det som en ytterst passande bok ;)

Kommentarer
Postat av: Sara

Hua...fötter är inte kul alls... -rysrys-

Sina egna går väl an men inte andra,

å stackars du som har ont i dina. Mitt tips är att ha fet salva på om nätterna och strumpor på...osexigt jag vet, men effektivt



Kram

2012-08-04 @ 13:46:39
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Mamsen

Fotsalva,plastpåse, sedan en strumpa på, ha det på över natten, bra enl. G-B som håller på med "fossingar"

Men jag vet hur det är att ha´onda fötter.

Kram hjärtat

2012-08-06 @ 19:03:12
URL: http://frusundstroms.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0