sista dagen...

Idag lämnar vi Portugal...  Vi har haft en underbar vecka med rätt mycket promenerande (makens påfund), jag hade gärna åkt lite mer taxi. Uppskattningsvis har vi nog förbrukat 5-6mil ill fots. Fötterna har läkt ihop bra, stor lycka idag men några mysiga barfota-promenader på stranden har jag inte klarat av. Boken har jag väl löst ungefär 4e0 sidr ur... Lite småseg iaf så här i början, den kanske blir bättre. Sitter i lobbyn på hotellet, vi fick behålla rummet till kl 13, planet från Porto lyfter 16.30 Portugisisk tid, så vi blir hemlösa ett par timmar.
Inte så mycket shopping trots 2 dagars promenerande i Porto...  backar upp o ner...
Färdmedel har varit regionaltåg och tunnelbana - hör o häpna... makens initiativ även detta, han som aldrig åker kommunalt hemma :O
WIFI går spersgt o  jag vet inte hur många gånger jag åkt ur då jag ska spara som utkast.... börja om o börja om....

Kommentarer
Postat av: Lena

Den veckan gick snabbt!

2012-08-08 @ 14:00:11
Postat av: Vonne

Ser härligt ut vid havet, välkommen hem! :)

2012-08-08 @ 14:18:20
URL: http://vonnes.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Välkommen hem till "solen & regnet" Vilken DÅLIG sommar det varit.Skönt att dina fötter är bättre. Sköt om dej....kram

2012-08-10 @ 11:09:20
URL: http://frusundstroms.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0