Solokvist...

... sånär som på Elin, hund o katt...

Hade helt förträngt att R skulle till Johannesburg i går... Det kom lite som en chock i fredagskväll. Jag hade ju inte hunnit ställa in mig på att vara typ ensam i helgen...
Körde honom till Arlanda igår och var hemma vid 18-tiden igen.Upp till stallet igen ( hade ju morgonutsläppet) för att fixa till pållarna. Hem och försöka kasta ihop någonting som kunde påminna om midddag. OCh det blev ihopkastat... Köpte salladsmix på lösvikt på ICA Stop och en färdiggrillad kyckling. Det var bara att smacka ihop allt och sedan äta - väldigt bekvämt :)
Borde väl vara duktig och handla lite så det finns något att laga mat av så slipper jag den stressen i veckan. Men vad 17 ska man hitta på?

Regn idag, just möjligen något lättare regn, men jag drar mig för den längre promenaden med hunden. Men det är bara att bita ihop och gå...

Huset borde storstädas, jag får se vad jag orkar med. Måste sitta med redovisningenför Ridklubben också,vi har styrelsemöte på tisdag och jag borde ju kunna presentera någon form av resultat...
Tiden går och här sitter jag till ingen nytta.

Hunden först
Redovisningen no 2...sedan får vi se vad tiden räcker till, för hästarna ska skötas om också...
Trevlig söndag alla!



Kommentarer
Postat av: Sara

Ja-aa du... du verkar ha fullt upp

Läkningen fortskrider om än långsamt, i morrn kommer hovis igen för att göra "di andre"... och fixa och snygga till :)
Haltar ff men det tror jag beror på självaste såret

Kram

2012-08-27 @ 19:28:47
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0