10dec

... bara 14dagar kvar till jul...
Hemma o sjuk idag... svår , riktigt svår huvudvärk i morse och ont i magen gjorde att jag misstänkte kräksjuka o inte vågade mig till jobbet. Det var tack o lov falskt alarm så imorgon blir det till att jobba igen. Huvudvärken hänger sig dock kvar, men det kan blockera :-)
Nu på eftermiddagen känner jag mig faktisk riktigt pigg, så nu sitter julgardinerna uppe... De gamla får lov att duga även i år. Jag hittade inga som jag kände för. Har däremot ett julgardinsmönster i skallen som jag tänkte ge mig på att försöka sy upp, men inte i år, de skulle bli färdiga mot påsk - som R, så försiktigt han bara kunde, uttryckte det...
men lite juligare i köket nu :-)




Söta Ada sover lite där hon kan....





Kommentarer
Postat av: Mamma

Det såg juligt ut, de gardinerna duger gott. Mycket snö utanför fönstret. Söta Ada, bra kort.
Va´bra att huvudvärken gett med sej.
Kram från Las Palmas.

2012-12-10 @ 23:12:31
URL: http://frusundstroms.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0