... Bloggdesign ...

Känns lite svårt tycker jag... Jag har ju inte haft några större problem tidigare...
Hade ett upplägg om hur jag skulle vilja att det ser ut "här"...
Tänkte mig ett lättare jultema. Men Elin sågade mitt tänk... Dessutom fungerade det bara på testbloggen. Jag vet inte vad som är galet. Förmodligen skiljer sig kodmallarna åt och jag fixar inte riktigt kodningen. Stilmallen kan man testa sig fram med på ett annat sätt... eller är det bara som jag tror?
 
Nu är klockan hur som helst på tok för mycket för att göra någonting åt designen på denna hära bloggen ...
 

 
Ensam till stallet idag - också...
Elin skulle tillbringa ytterligare tid tillsammans med sin syster  - in Shoppingmood :)
 
Idag blev det tom lite ridning... Rätt mysigt med en helt ensam tur ner till bryggan och tillbaka.
Helt fantastiskt vackert med alla lampor på andra sidan vattnet som en kontrast till det mörker där jag och Varre stod.
 
Bilden är ett minne från Rydbo :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Åsa K

vilken fin bild på Varre

2012-12-18 @ 10:13:27
Postat av: Sara

Fin bild på Varrefjun :)

Kram

2012-12-18 @ 21:04:33
URL: http://vogelberga.blogspot.se
Postat av: Vera

Åh jättegärna rida!!! Lördag?! Eller närsom helst i mellandagarna!! Mamma och pappa hälsar jättemycket! De sa att det var så synd att du inte kom, de hade velat träffat dig! Bamsekram!

2012-12-18 @ 22:10:17
URL: http://www.sylvassavera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0