god fortsättning...

.... på en god jul :-)

Alla barnen hemma förutom Matilda... En supermysig julafton med nära o kära.



bilden är Elins o tagen på Frösvik i går fm...

Hoppas att ni alla när bra. jag är trött o ligger i sängen. Ont i halsen och en lättare huvudvärk, men inget allvarligare. Det vore rätt typiskt om jag skulle bli sjuk nu då jag är ledig. Ute snöar det för fullt. bredvid mig ligger katten o spinner hon håller sina framtassar mot mig, precis som om hon fryser om dem.


Snart ska bilen skottas fram... Till Malin o Henke med klapparna som de inte orkade ta med hem igår.

en skön slappardag ska det här bli... lite stallmys blir det ännu lite senare på eftermiddagen.

GOD FORTSÄTTNING ALLA!

Kommentarer
Postat av: Sara

God fortsättning på Er med :)

Kram

2012-12-25 @ 20:09:24
URL: http://vogelberga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0