mer snö o blåst....

...horisontell snö, i motvind, är ytterst obehagligt då man rider. Så det blev en kortare tur.
det blev en av de senare kvällarna i stallet. Jag kom ifrån jobbet senare än jag tänkt. Men Elin fixade boxarna (hon var dock lite vrång då jag kom tillbaka efter ridturen), vi kvällsfodrade hästarna o åkte hem. Vägarna var som slime , uräckliga att köra på.

Dagens bild får bli på Asta som igår, akut, fick operera sitt navelbråck. Nu går snurpan med struten på huvudet :-(

bild från i våras












Kommentarer
Postat av: lena

Stackars lilla Asta, jag kom att tänka på när min förra hund opererats och fick strut på huvudet, han vägrade att lägga sig och satt bara rätt upp i sin bädd i ett hörn i köket, det slutade med att Robert la sig på undervåningen med vovvsingen
Kram

2012-12-19 @ 11:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0