mot stallet for jag idag

.... redan vid 14.30, Jag tänkte att idag kan jag få rida när det är ljust. Men icke sa Nicke ... efter mockning, intag av hästarna o lite borstning (o snack givetvis) blev det precis som det brukar -mörkerridning... Pia kallar mig för "bat" - jag kommer fram i mörkret :-)
Idag fick Varre sitt fina pannband... hon var lite kärv att få med på bild, så jag tog bara en bild så glittret :-)



Jag hittar ju ännu inte någonstans på Frösvik. Det gör att ridning enbart blir på vägen, trist att dessutom rida o vända. Men jag har ingen lust att rida vilse.

Men mysigt är det... gillar :-)





Kommentarer
Postat av: Vonne

bra att du håller dig till vägen du hittar i mörkret, annars kanske du kommer bort ;)

2012-12-10 @ 09:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0